27 Ekim 2011 Perşembe

Günde Nasıl 10.000 Adım Atılır?

Sağlığınız için günde 10000 adım atmak veya her gün 30 dakika egzersiz yapmak gerektiği artık en çok bilinen sağlık önerisidir. Sağlık söz konusu olduğunda günlük adım sayısını tamamlamak için en kolay yol yürüyüştür. Ancak günlük adım sayısını yakalamak çokta kolay bir iş değildir.Bunun için aşağıda bulunan önerileri izleyin.

Nelere ihtiyaç var?
Pedometre
Rahat ayakkabılar
- Gün boyunca adımlarınızı sizin yerinize sayması için bir pedometre takın.
- Evde, daha fazla kalori yakmak ve oturmaktan kurtulmak için çaba gösterin.
- Araba kullanıyorsanız gideceğiniz yerden daha uzağa park edin, toplu taşıma araçlarını kullanıyorsanız bir önceki durakta inmeyi deyebilirsiniz.
- Mağazalarda daha fazla yürüyerek vakit harcayın.
- Caddeleri boydan boya gezin
- Asansör yerine merdivenleri kullanın.
- İş yerindeyseniz karşı masadaki arkadaşınıza e-posta göndermek yerine masasına kadar gidip konuşmayı deneyin.
- Tabiî ki düzenli beslenmeyi ve günlük egzersizleriniz yapmayı unutmayın.

Günde Nasıl 10.000 Adım Atılır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder